Sjuk idag igen !

Hej på er !


Jag är sjuk idag igen :/
Men imorgon ska jag nog till skolan. Mamma har precis kommit hem och hon köpte tårta till mig :D Snäll mamma :D

Och jag har kommit på att jag ska göra typ dagens tips ( ny kategori) Om saker jag tipsar så lägger jag ut så ofta som jag kan !
Ibland kan det komma sånt som jag INTE tipsar om , ifall jag inte har någon fantasi om nya tips


Jag tror att jag börjar med tipsen redan idag
Och det kan vara filmer böcker kläder smink parrisar eller bara vanliga saker, kanske mat ? Ja allt mellan himmel och jord 

Jag har ju inte världens bästa kamera precis:/ ( 7.2 mega)
Men ni får nöja er med det :)

Och ni som bor i Bjurs 5 eller 6 Kan bli intervjuvade (stv) av några som går i åttan, det handlar om utseénde

Tipsa gärna vänner om det också :)

Puss

kul bild .... Men låångt hår !!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback