Ullared

Hej på er !

Min dag har vrit alldelles perfekt , ja eller nästan iaf !

Vi åkte ju mycket bil i åtta timmar , Men det var det ju värd .
För vi gick på Ullared , där hittade jag en tjocktröja, fyra linnen, jeansshorts och såna shorts som man har under innebandy shortsen , dom värmer med mera och dom är Super sköna.

Och i morgon är det ju också en alldelles underbar dag eftersom det är ju nu det själva börjar som vi kom hit för .
SM , Sandras lag möter Malmö först
Det tror jag var det tuffaste laget , men Sandras lag är ju grymt duktiga , så man får ju hoppas på vinst .
Olika föräldrar har fixat megafoner , flaggor och tröjor och sånt , så det kommer bli super !

När vi kom hem från Ullared gick vi på en jäte fin resturang , men jag och Anna gick hem efter vi hade ätit för jag hade ont i magen. Och jag tror att det är medicinen jag tar , för såhär har det inte varit innan. Och det har börjat när jag börjat ätit tabletterna . Så det finns ju inte någon annan förklaring .

Nu blev det ett långt inlägg , men det kommer ju inte så jätte mycket såna så det är ju bra :)

Ni får ha det så bra !
puss !

Glimma som valp

Kommentarer
» Anonym

Hej!

Nu är det tävling om 500kr present kort i H&M kika in och kolla! (Y)

2012-03-31 // 09:17:22
URL: http://neliin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback