nu är jag igång igen !!! hoppas jag

ja som ni ser i rubriken så ska jag börja blogga igen
jag var lite osäker och så
men när Molly skrev sitt fina inlägg så vill jag börja igen
hahah :)


bara så nu vet Molly så får du gästblogga när du vill och hur mycket du vill ! <33*
jag älskar dej åxå

gud vad jag längtar till sommaren dels för att sommar är bäst men åxå för att vi ska träffa molly i sommar 

det låter lite konstigt liksom varför kan jag inte träffa henne nu på vintern ?
vintern den är tråkig och kall
det enda man kan göra är att åka i slalom backen
och det kan jag molly och maja göra jue men det är inte så roligt längre ....

sommarn: då är det varmt skönt man kan sola bada äta glass shoppa cykla( även fast cykla inte är så kul) man kan åka till vem man vill och när man vill
aja sommarn är bäst iaf !

men nog om det eftersom jag märkte att det här blev ett jätte långt inlägg !


hejdå puss på er
och ALLA SKA läsa Mollys blogg !
fattar ni ?!?!?!?!?!


hahah tolka inte mig som en sur käring nu ;)
molly ska göra så mitt hår blir så !!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback