lugnet hela dan !

tjenare jag har varit på lugnet hela dan och sett matcher !

först spelade mitt lag match ! och vann med 11-2 ! så gryyyymt !

sen spelade sandra med sitt lag och vann med 16-6 


så det var ju inte helt fel dag precis ;) 


jag är hungrig som faan


men när mamma slutar klockan 6 så köper hon mat i korsvägen , men det är ju as långt t det. så pappa ska steka körv så vi får ngt i magen ! 


men nu ska jag gå och göra ngt annat ! eller joo föresten så gjorde Maja två mål ! och det var hennes första i hela sitt liv. så hon fick bollen ! eller vi tog den  !

men nuuuu ska jag gå ! hejdå 

:)



jag sosm skjuter ! 

Kommentarer
» Maja♥

Jag har gjort två mål med killarna förut<3

2012-03-18 // 18:08:19
URL: http://staffasmaja.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback