God Morgon

Hejsan.

Ja det inlägget om min match var ju inte så trevligt men jag var sur.

Mormor och morfar har varit här dom åkte hem igår.

Ja gårdagen såg väll ut såhär:

Morgon
11.00 killarna match ( hade gjort med veden innnan jag drog ner på den)
12.00 ved(fram till lunch)
14.30 ved
sen fikade vi ock sen körde vi ännu mer .
sen tog jag kort
17.30-18.30 träning ( jag tittade ) 
sen hem och gjorde ingenting sp förnst jag skulle sova.


Fick just reda på att jag inte kommer få vara med på rookie camp :((
Såå himmla ledsamt !

Men det kommer blev år ..



Kommentarer
» Kattsson

Sweet! I've just received my free minecraft giftcode!

>> Minecraftcodes.info <<

2012-07-01 // 11:55:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback