Glömde

Hejsan idag var det faktist litelite bättre i nacken. Bra det !

Jag glömde att berätta Fredagen , kom hem vid typ 11 så hann inte blogga , och igår var jag ju på akuten hela dagen och då bloggade jag om det när jag kom hem.

Men vi var ju på fg.
Där fanns det flipper spel som egentligen kostade 5 kr men vi fick köra gratis.
Biljardbort
två pingisbord
massa soffor
tv
tv-spel typ 50 olika
bilspel
vanliga spel(inge elektronink)
en kiosk typ haha där man kunde köpa godis
och lite mer.

Vi fick först gratis chips
sen åkte jag och cornelia med en av lärarna/föräldrarna och hyrde en film. Till den fick vi popcorn
Sen fick vi nå choklad grej som det var typ frigolit i såg det ut som
Sen popcorn
och när vi gick fick vi varsin godis påse, jag fick tre mohahahahaha

Vi gjorde massa saker och det var en jätte kul kväll. Ska gå nästa år !!

jag i ljust hår .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback