Akuten

Fick åka ifrån våran match idag. Jag och en i mitt lag  krockade på uppvärmningen. Min nacke låste sig, för er som inte vet så blir det alldelles varmt och det spänner och stramar och gör gör ont man  vet inte vart man ska ta vägen typ.

Det blev inge bättre så jag och pappa fick lov att åka ifrån matchen till akuten.

Blev röntgad och hade jag  nackkrage hela tiden. Jag kan fortfarande inte vrida på huvudet.

Jag har nå muskelproblem och får inte spela på typ 2 veckor

Imorgon kommer det göra ännu ondare sa dom ..

Kommentarer
» Anonym

SHIIT! :O

vem krockade du med, och hur gick det med henne?

hoppas det går bra med dig nu. <3

2012-06-10 // 10:07:35
» Anonym

// siri

2012-06-10 // 10:08:46
» Anonym

Svar : jag krockade med Julia Rogström.

det gick bra vad jag vet iaf

tack <3

2012-06-10 // 18:26:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback