kupolen

idag slutade jag runt 1 för jag och mama skulle fixa ett nytt pass till mig för vi åker till Turkiet och då kommer det gå ut innan vi åker typ...

ja det var inte god mat i skolan så mamma köpte en korv i baguette och en löäsk till mig och korsvägen

och sen åkte vi till Borlänge och fixade passet sen åkte vi till Kupolen för vi skulle fixa present till Siri och Hanna

och jag fick med mig ett par byxor hem också..

sen åt vi på donken

och sen fick jag glass åxå


dirkekt när jag kom hem så bytte jag om sen åkte jag på träning ( vi hade springning innan  i vanliga fall brukar vi springa 3½ km men idagg sprang vi lite kortare typ 2½

tränigen gick sådär för mig Rynkar på näsan

och i helgen har vi 2 matcher mot säter och Falun

hejdå sötisar ! <3

saknar Sonia ...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback