bakdag

idag stannade jag hemma

för jag hade såååååååååååååååååååå jävla ont i mitt knä och jag kan typ inte gå eller jag kan ju men det gör skit ont !!!


jag satt inne på annas rum och läste SOLO och då var det typ nått om baka det SOLO och då bakade jag kladdiga chokladmuffins med Frosting

i frostingen var det nå konstiga saker man skulle ha i så jag gjorde en egen så här :

jag smälte mörkchoklad

och 50g smör

hällde i 1tsk kakao ( ungefär )

1tsk florsocker

och 1dl grädde

jag vispade grädden innan jag hällde i den i smeten

jag ställde in frostingen i kylskåpet och där stog det en stund innan jag hällde det över myffinsarna

det var as gott

jag är "as" bra på att hitta på saker och slänga ihop dom i en smet hehe...

men det var allt hejdå :))

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback