-.-

åh vad jag är trött på skolan !!
visst det är väll kul att vara med kompisar !

men assså först gå upp tidigt på morgonen och sen jobba

jag har väldigt svårt att koncentrera mig det har jag jämt haft

och jag får jämt ont i huvudet -.-





men nog om "gnällandet"

idag så var jag i skolan en helt normal dag

vissa tjejer i skolan bråkar ofta men det gör inte killar

ingen ska ta illa upp nu men killar är lättare att vara med

men jag kan ha roligt med tjejer åh

verkligen skit kul

men killar gör det lättare när man är

ingen blir sur

för minsta lilla, ingenting

men inget är svårt med tjejerna längre upp <33333333


nu ska jag städa

det är helt enkelt en skit tråkigt dag ...







så här ser mitt veckor schema ut :



Onsdag : skola, hem och städa lite och senare träning + springning

Torsdag : skola, Släkten kommer, kanske blir lite kvällsåk

Fredag : ingen skola är ledig för släkten kommer bara en gång per år så då är jag med dom, jag träffar släkten åker hem t edde på kalas( vi ska bada jakutsi vet inte hur det stavas ! sen åker jag tbx till släkten igen :)

Lördag: släkten

Söndag : ingenting








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback