Slitsam Dag

Hejsan Svejsan !

Idag varknade jag runt 9 så åt jag frukost och sen tgick jag ut och klyvde ved med pappa. Sen började jag sopa min väg. och sen städade jag HEELA garaget !

Där är det jätte smutsigt ! Och jag hade redan ont i ryggen innan jag började städa för jag hade ju lyft i stora ved saker. Och när jag städade bärde jag  fulla disel oh bensin dunkar. Jag kom in vid halv fem ungefär så jag har arbetat länge

Så har as ont i ryggen ! Men jag har fått en bra dag iallafall. Och jag har gjort mina läxor, och allt arbete som jag kommit efter med när jag har varit sjuk.

Imorgon ska jag vara med Maja hos henne !

Nu ska jag sluta skriva för jag har så ont i fingrarna !

Ha det super !



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback