Hemma

Hej på er ! 

Nu är jag hemma från Ullared eller Varberg , vette faan vad det hette , men skit samma.
Siri kommer göra ett inlägg och jag har att hon kommer komma före mig.

Jag ska nog ta lite kort på vad jag köpt , men då kommer dom nog inte upp idag.

Dom förlorade båda matcherna, men första var ju mot Malmö ( det bästa laget ) 
Den förlorade dom. Sen mötte dom Pixbo, och åkte ut på straffar ! dom la 16 staffar innan det var slut , det var surt jag vet men This i the Life !

Jag har haft det skit kul där borta !

Stugorna var fina , vi bodde typ 20 meter från Östersjön ! 

Jag har tagit lite bilder på havet och jag redigerat vissa. Men dom kan jag också lägga ut .

Det var ju en 8 timmars lång bil resa , så nu ska jag hoppa in i duschen och sen lägga mig och läsa. Sen blir det Tack Och Godnatt !


Det är ju en ny dag i morgon ! och även skola .. 

Hejdå 

redigerad bild

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback