Frågestunden avslutad!

matilda om FRÅGESTUND!:
Vad tycker du är roligast? Innebandy eller fotboll :)
Om du fick ta med dig EN sak i hela, vad skulle det vara? tex mobil, dator aa du vet :D
svar :
asså när man spelar innebandy är det roligast och tvärtom så jag vet faktist inte :D
vet inte men om det hade varit något att äta hade det varit kladdkaka!

Anonym om FRÅGESTUND!:
hej linn!
Jag heter otha och jag älskar din blogg, peeewsen liksom!
men nu till min fråga:

älskar du din största syster? det hoppas jag för hon är king!
svar :
skit roligt Sandra -.- såg tillomed när du skrev det !

Emilia :D om FRÅGESTUND!:
vem är din absolut bästa vän?

vem vill minst vara tillsammans med i våran klass? hehe :)

vilken är din favorit låt?

vilken är din favorit mat? <3
Svar: maja tror jag eller ja det e Maja <3
haah jadu det är väldigt många hahah :)
jag har många men inte direkt en favorit men där e många jag gillar :
danza Kuduro
Katy perry Firework
LMFAO Party rockAnthem Lyrics
Pitbull give me everything tonight
Rainbow- stargazer
Robbie Williams-Angels
massa rihanna
Rasmus Seebach-engel
typ tacos eller kyckling !

Micaela  ([email protected]) om FRÅGESTUND!:
här kommer några frågor!

1.Hur länge har du och tobbe varit tsm nu ? :)

2.Vem är sötast i din klass ? (killar)

3.om du fick lov att välja att vara tsm med någon i din klass , vem skulle du välja då ? 

4.Har du och tobbe pussats / strulat ? :p hehee :p

5. vilken är din favoritkändis ? :)

kram . <3
1 jag vet inte typ 2 veckor kanske
2 jadu Erik tror jag !
3 Erik
4 nepp
5 vet intee hahah inte mkt jag vet heller !
hoppas ni blir nöjda med svaren
kram !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback