TJAAO!! <333

idag hade vi inne bandy på idrotten, inte så kul tkr jag..  jag råkade springa in i en kompis, gjorde inte illa mig så men min stortå nagel böjdes upp... så halva nageln stog upp i´luften, och det blödde.... inte kul.... gjorde jätte ont!!
men nu så har nageln gått ner, fack jag har en blånagel ;)
var på stan med pappa idag oxå, köpte ganska många saker..
ute byxor, vantar, glass, och rid kläder, rid kläderna ska jag få i jul klapp ;)
men jag var ju med och köpte kläderna ;) <3
överaskad man kommer bli på jul afton ^^, <3
men jag köpte typ, rid byxor, rid ute byxor, rid hjälm... och kanske nå mer. men inte vad jag vet om.. fick blunda när pappa betala.. eller inte blunda, satt vid ett bord och åt massor av kakor och drack te..
AUBIOSE ÄR BÄÄST! <3 :)

Med tusen kramar SIRI!! <333


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback