mm <3

heej!
igår körde jag gimli ( min häst )
det var kul! han var lite busig ^^,
efter jag hade kört han åkte jag och emmy pulka i backen :) det var vid 7-8 tiden.... ganska mörkt :P
vi startade högst uppe i backen, vi åkte inte pulka utan madrass så det gick väldigt snabt!
vi åkte samtidigt, men jag kom atumatiskt före henne. när backen nästan var slut så ramlade jag av madrassen, fick lite ont i huvudet då. men jag han inte tänka för efter jag hade ramlat så kom emmy i full fart! så att vi krockade huvud mot huvud... Det gjorde jätte ont ;(
när jag skulle sätta mig upp såg jag suddigt. emmy satt en meter ifrån mig men jag såg bara något svart...
jag såg suddigt i ungefär tio minuter :O
vi åkte in till akuten för jag modde jätte illa!, trodde att jag skulle spy!! jag hade ju oxå onte i huvudet..
men det var inget farligt,,,
hejdå <33

// siri <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback