julkalendern

tjenis i morse han jag inte se på julkalendern så nu ser jag på den
verkar suga men jag vet inte ?
i morgon ska jag vara med erik
idag var jag ju på teknikverkstan dom flesta har varit där så orkar inte berätta vad man gjorde
efteråt så skulle klassen åka hem med bussen men jag hatar att åka buss så då stanna i stan för mamma och pappa skulle inte till stan så mamma kom och då gick jag och mamma på stan och köpte lite vantar och fikade lite också...
nyss städade jag rummet ! så nu är nu det fint !
men nu ska jag titta lite och fixa klart i  rummet
men ni får ha det så bra !
uppdaterng kommer nog i morgon för det blir inge mer ikväll iaf ;)
hejå //kram Linn
saknar dej molly <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback