SJUK DRÖM!

asså inatt drömde jag ngt sjukt!
först så var vi typ nåra tjejer som sov över i mitt rum och sen sov Edvin i annas rum och emilie tyckte det blev trångt så hon gick in t Edvin och sov på hans arm!
och sen helt plöstligt skulle jag åka moppe med Rasmus och då skulle vi gå in i doms garage och leta efter en viss hjälm( en sån som jag lånade förut) och det vars typ hjälmar överallt men jag skulle hitta den där hjälmen! och sen gick dom ut och pratade ( pappa och Ramsmus pappa och Rasmus) men jag var kvar och letade sen gick jag in i ett annat rum och där var det typ som en kyrka några satt där och målade och allt möjligt!
hahah ja jag vet att jag e normal!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback