Frågor Och svar !

mickis ([email protected]) om FRÅGESTUND!:
1.vad tycker du om mig ?
2.skulle du kunna / vilja, vara min bästavän ?
3. har du några mer bästavänner än Maja o kajsa ? ...
4. vem är sötast i 6an i bjurs ? killar/tjejer..
Svar: en snäll och bra kompis !
jadå men har ju....
ida
vet inte bryr mig inte så mkt jag ska ju börja 5:an så ....
15 Augusti, 14:21
anonym om
FRÅGESTUND!:det va inget
men va??
vill du ha i present?



Svar: va??av kompisar vill jag
ha smink eller
någon typ tröja eller
bara godis !
och av typ familjen
eller vad man säger ! ni har ju
sett min önskelista !


tack för frågorna hoppas ni blir nöjda 
med svaren!men
fortsätt fråga
frågestunden är ju
tills på Torsdag !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback