7dagar!

heeej hej när jag svarade på frågorna blev det lite konstigt för texten försvann men hoppas ni fattar vad det skulle stå iaf(N)
min blogg är skit tråkig !
hur ska man göra för att den ska bli rolig?????!
men hoppas på det bästa att den kan bli lite rolig att läsa iaf!
i morgon har jag bestämmt att jag ska måla det måste ju va klart innan skolan börjar alltså om 7dagar !
idag har jag varit med ida vi bakade kladdkaka !
as gott recept !
sen gick vi ner till jim som var med emil Halvarsson Måns och jim Sjöberg ! vi gick in i skolan i vårt klassrum och helt plötsligt kom Gunilla men hon blev inte arg( det blir hon aldrig)
aja hejdå
och här ahr ni Receptet på Mariannes Kladdkaka:
100g smör
3dl socker
2tsk vaniljsocker
3-4msk kakao
2ägg
1½dl Mjöl
Ner med allt i en bunke och kör runt t.e.x. degkrokarna till el.vispen.
tryck ut smeten i en smörad och bröad form eller använd bakplåtspapper i formen
Grädda i 150grader i 40 minuter!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback